[Openstandaarden] Wetsvoorstel betreffende het gebruik van openstandaarden en de beschikbaarheid van de broncode van de software bijde federale besturen

ISOC Belgium isocbe at isoc.be
Mon Feb 27 17:54:05 CET 2006

On Mon, 27 Feb 2006, Herman Bruyninck wrote:

> http://www.senate.be/www/?MIval=/publications/viewPubDoc&TID=50331997&LANG=nl
> >
> Al lang, zie: <http://www.belgif.be/index.php/Main_Page>. De huidige fase
> is natuurlijk niet spectaculair, want nogal lang en stap voor stap. Maar
> het gaat wel de goede richting uit, denk ik.

Inderdaad, en daarenboven kunnen we in het project "Internet voor Iedereen" ook
bemerken dat men ook daar de vraag naar Open Source heeft gesteld, zelfs al was
het maar om aan wettelijke verplichtingen te voldoen. Of daar nu ook concreet
wat mee gedaan zal worden is een andere vraag. Wij volgen, samen Unizo en BCD,
het dossier op de voet.

Rudi Vansnick
Voorzitter - bestuurder
Internet Society Belgium vzw
Dendermondesteenweg 143
9070 Destelbergen - BELGIUM
GSM: +32 475 28 16 32
Tel: +32 70 77 39 39 - Fax : +32 9 320 54 39
Ondernemingsnr 0875.696.796
www.isoc.be

12 March 2006 - Focus on eContent - on the occasion of CeBIT 2006 - Hannover
http://www.medicif.org/Events/MEDICI_events/CeBIT2006/default.htm