[Openstandaarden] Microsoft en Open Document

dries dries at ulyssis.org
Fri Jul 7 16:03:41 CEST 2006

Quoting Jan Claeys <janc+openstandaarden at lugwv.be>:

> Er zijn enkele "developer previews" en zo geweest, mar de release
> zal
> pas begin volgend jaar (ongeveer samen met Windows Vista) zijn,
> dacht
> ik?  (Misschien kan één van de Microsoft-mensen die ingeschreven zijn
> op
> deze lijst even de-lurken en antwoorden?  We gaan jullie niet
> opeten. ;-) )

Ook niet microsoft-mensen kunnen daar info over vinden :-)  Volgens
http://www.microsoft.com/presspass/press/2006/mar06/03-24OfficeTimingPR.mspx
komt eerst een versie uit voor de business klanten vanaf oktober 2006 en
de gewone mens kan het kopen wanneer vista uitkomt. Dit artikel is van
in maart 2006.

Eind juni zijn er nog een paar artikels geweest op andere sites over de
release schedule van office 2007:
http://news.com.com/2100-1012_3-6089694.html
http://www.microsoft-watch.com/article2/0,1995,1983839,00.asp?kc=MWRSS02129TX1K0000535
In't kort: men denkt dat het product iets over tijd zal gaan.

met vriendelijke groeten,
Dries