[Openstandaarden] Open formaten, open standaarden of geslotenformaten?

Mattias Campe Mattias.Campe at telenet.be
Wed Mar 1 07:56:57 CET 2006

Hans De Four schreef:

>Op http://www.ictopschool.net/ kan je een gratis infopakket bestellen over
>Open Standaarden. Je vindt de link momenteel nog op hun startpagina bij
>'Actuele publicaties'. Uiterst interessant. Veel van deze formaten worden er
>in besproken en bij elk formaat krijg je software aangeboden.

Da's erg, ik had die publicatie al besteld en heb die dus liggen, heb
die zelfs al gelezen... en nu ben ik vergeten van erin te kijken,
bedankt voor de herinnering ;).

Heb er ondertussen nog eens in gekeken en rond sommige zaken is het
boekje duidelijk over 'open' vs 'gesloten' of 'open, maar met patenten
en dus eerder gesloten', maar voor andere zijn ze niet zo to the point
(bv. bmp en gif).

Mvg
Mattias