[Openstandaarden] Telenet PCTV ontoegankelijk voor 'alternatieve' browsers

Mattias Campe Mattias.Campe at gmail.com
Sat Nov 4 06:36:46 CET 2006

Jan Claeys schreef:
> Op vrijdag 03-11-2006 om 22:58 uur [tijdzone +0100], schreef Mattias
> Campe:

> Daar hebben we met PUB indertijd (paar jaar terug al bijna, IIRC) over
> gezeurd, en het komt er op neer dat de "rechthebbenden" WM + DRM
> vereisen, wat dus niet werkt buiten WMP9 (en hoger).

Ai, dat betekent dat ik dus - zelfs al zou die persoon dat willen - er
nooit Linux kan installeren. Misschien dat het met de software van
Codeweavers lukt:
http://www.codeweavers.com/compatibility/browse/name/?app_id=1122 (wat
nog altijd geen oplossing is voor de kern van het probleem).
Staat blijkbaar ook in de faq:
http://www.telenet.be/nl/klantendienst/klantendienst_thuis/internet/internetten/pctv/faq_systeemvereisten.page

Bedankt voor de informatie
Groeten,