[Openstandaarden] VRT - Radio1.be: onmogelijk om het nieuws van x uur te beluisteren

FreeAld0 freeald0 at belcenter.com
Sun Nov 12 22:15:46 CET 2006

Hallo,

het was lang geleden dat er niet (opnieuw) een VRT-site probleem opdook:

omdat er vanmorgen in het nieuws van 7 een info was die mijn
partner graag had willen horen, ging zij van avond via Mozilla onder een
Debian pc naar radio1.be:

 via Actua

 Het zevenuur nieuws
 http://internetradio.vrt.be/player_detection.html?qsbrand=11&qsODI=ni07

Maar ze krijgt een foutmelding, eerst de melding dat het wel onder Mac
of Window$ werkt;
als ze dan verder probeerd ...
dit schrijft de Javascript Console als je radio1 nieuws 7u open doet
 Error: dialog has no properties

zijn die nieuwsberichten een exe geworden die enkel onder W$ draait? of
hoe zit dat/aan welk zottenspel spelen zij? ik begrijp het niet goed.

FreeAld0