[Openstandaarden] VRT - Radio1.be: onmogelijk om het nieuws van x uur te beluisteren

Tijl Vercaemer skender at vrijzijn.be
Sun Nov 12 23:21:45 CET 2006

Op zondag 12 november 2006 22:15, schreef FreeAld0:
> zijn die nieuwsberichten een exe geworden die enkel onder W$ draait? of
> hoe zit dat/aan welk zottenspel spelen zij? ik begrijp het niet goed.

Met Konqueror, Flash 9 en KMplayer werkt alles en vond ik deze link:
http://wm.streampower.be/vrt/radio1/11_11ni07-med.mp3

Dat is wel een windows media file. Vroeger kon je aan het begin van de
link "wm" vervangen door "mp3", maar dat lijkt niet meer te werken.

De toegankelijkheid van de audiofragmenten is er inderdaad op achteruit
gegaan. Hun internetspeler werkt nu wel op meer platformen, maar de links
naar de mp3's voor het geval de internetspeler niet werkt, zijn verdwenen.

Tijl