[Openstandaarden] Ter info: Bericht over open standaarden bij de federale regering gepubliceerd

HDK Hannelore.Dekeyser at law.kuleuven.ac.be
Wed Nov 15 11:47:39 CET 2006

Beste,

Ik verwijs naar de discussie op deze lijst van juli dit jaar:
http://openstandaarden.be/pipermail/openstandaarden/2006-July/006564.html

Het tekstje dat ik geschreven heb 'Belgische federale regering kiest
open standaard voor haar kantoordocumenten' is gepubliceerd in het
tijdschrift Computerrecht.

Voor degenen die daar geen abonnement op hebben, het is ook te vinden op
de website van ICRI:
http://www.law.kuleuven.be/icri/publications/841Dekeyser_OpenDocument_KortNieuws2006.pdf

Mocht er interesse zijn om dit tekstje te herwerken voor gebruik op de
openstandaarden.be site, dan kan dat wat mij betreft, al wil ik daar dan
 wel graag bij betrokken blijven.

Met vriendelijke groeten,

Hannelore Dekeyser

Onderzoeker ICRI