[Openstandaarden] Telenet PCTV ontoegankelijk voor 'alternatieve' browsers

Mattias Campe Mattias.Campe at gmail.com
Wed Nov 22 20:26:42 CET 2006

Mattias Campe schreef:

> <snip uitleg />

> Ik heb alvast onderstaand bericht gestuurd via de Contact-pagina van
> Telenet:
<snip mail Telenet />

Het onderstaande is het antwoord van Telenet. Misschien weet er iemand
iets meer over het gebruikte Javascript?

Mattias

Beste,

Bedankt voor uw mail.

De redenen waarom de PCTV op bepaalde systemen niet functioneert is :

- het javascript dat de licenties in WMP controleert, wordt niet ondersteunt
- voor mac wordt het DRM (ondersteuning voor licenties) niet ondersteunt

Mocht u bijkomende vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. Dat kan u via de invulformulieren op http://www.telenet.be/nl/klantendienst/klantendienst_thuis/contact/

Op onze klantendienstpagina´s kan u allerhande technische en praktische informatie terugvinden. Veelgestelde vragen en antwoorden zijn hierop terug te vinden: http://www.telenet.be/nl/klantendienst/klantendienst_thuis/internet/

Met vriendelijke groeten,
P. Raedemaekers
Telenet Klantendienst