[Openstandaarden] Open standaarden: wat zijn ze?

Mattias Campe Mattias.Campe at gmail.com
Thu Dec 27 16:07:37 CET 2007

Yuri Teirlynck schreef:
> [...]
Yuri, ik vroeg me af of je vriendin ondertussen al zin gehad heeft... of
had ze misschien hoofdpijn ;-)?

Het verwondert me eerlijk gezegd een beetje dat er zo weinig reactie
komt op mijn bericht. Ik herinner me de begindagen dat deze lijst toch
actiever was. Of ligt dit aan mij?

Hoe het ook weze, ik wens prettige eindejaarsfeesten toe!

Mvg
Mattias Campe
Toch nog hopend op wat constructieve kritiek.