[Openstandaarden] Open standaarden: wat zijn ze?

Mattias Campe Mattias.Campe at gmail.com
Sat Dec 29 11:52:03 CET 2007

Amedee Van Gasse schreef:

> Het ligt aan de prettige eindejaarsfeesten.

Het moet wel dat zijn :-)
> En deze lijst is ook vele maanden dood geweest, weet iedereen wel dat er
> terug leven is?

Misschien moeten we kaartjes "Terug aan de beterhand" versturen?

Enfin, ondertussen heeft er toch iemand de tekst gelezen en her en der
wat aanpassingen naar zinsconstructies toe gedaan. Deze persoon heeft op
de overlegpagina wat suggesties gegeven en heb ik de tekst wat
aangepast, zie http://nl.wikibooks.org/wiki/Open_standaarden .

Waar ik nu eigenlijk vooral "dringend" naar op zoek ben is een juiste en
relatieve volledige tabel met voorbeelden op
http://nl.wikibooks.org/wiki/Open_standaarden#Bekende_voorbeelden .
Mocht je het niet zien zitten om de wiki aan te passen, dan kan je ook
hier je voorbeelden posten en dan pas ik het wel aan.

<snip/>

Groeten
Mattias