[Openstandaarden] Open standaarden: wat zijn ze?

Yuri Teirlynck yuri at blubnet.no-ip.org
Tue Jan 1 06:34:00 CET 2008

On Thu, Dec 27, 2007 at 04:07:37PM +0100, Mattias Campe wrote:
> [...]
Goeiemorgen mensen,

Eerst en vooral wens ik jullie het allerbeste voor 2008 :)

[...]
> Yuri, ik vroeg me af of je vriendin ondertussen al zin gehad heeft... of
> had ze misschien hoofdpijn ;-)?

Just niet >:)

> Het verwondert me eerlijk gezegd een beetje dat er zo weinig reactie
> komt op mijn bericht. Ik herinner me de begindagen dat deze lijst toch
> actiever was. Of ligt dit aan mij?

Dat was imho de tijd dat usenet ook nog meer gewone dan M15-berichten
had ;)

Gisteren is de dame des huizes een eerste keer door de tekst gegaan en
haar eerste opmerking was na een paar regels: wat is ODF?

De tabel is haar ook niet duidelijk en wie of wat CEN is, zou ook mogen
uitgelegd worden.

En de taalfreak in haar liet me nog weten dat het opgeslagen is in
plaats van opgeslaan ;)

> Hoe het ook weze, ik wens prettige eindejaarsfeesten toe!

Da's voor vanaaf :)

Groeten,
--
Yuri Teirlynck

If it ain't broken yet, it might be foolproof for a while.