[Openstandaarden] KBC-online: beperkte ondersteuning browsers en besturingssystemen.

Peter Vandenabeele peter at vandenabeele.com
Wed Jan 9 16:13:30 CET 2008

On Jan 9, 2008 4:06 PM, Geert Hendrickx <ghen at telenet.be> wrote:
> Ik gebruik KBC Online reeds enkele jaren met Seamonkey onder NetBSD.
> Vooral nu (met de kaartlezer) Java geen vereiste meer is, werkt het
> prima, ik heb nog nooit echt problemen ondervonden.

Ik ken ook iemand die al jaren zonder problemen de KBC online banking
gebruikt op Firefox (afwisselend Firefox op Linux en Firefox op Windows).

Misschien is het probleem dat het wel _werkt_ op Firefox etc. maar men
alleen maar "officiële" ondersteuning geeft op Internet Explorer en Safari
om historische redenen?

Dan is het zeker nuttig om ervoor te zorgen dat Firefox ook _officieel_
ondersteund wordt.

Peter