[Openstandaarden] KBC-online: beperkte ondersteuning browsers en besturingssystemen.

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Wed Jan 9 16:15:51 CET 2008

On Wed, 9 Jan 2008, Geert Hendrickx wrote:

> Kan je even verduidelijken wat je bedoelt met "deze gang van zaken"?

Het feit dat Firefox (of was het Mozilla?) _verwijderd_ werd uit het lijstje
met gesupporteerde browsers. Ook mijn vrouw panikeerde toen ze dat een paar
maanden geleden merkte, maar (gelukkig) werkt alles nog steeds.

> Ik gebruik KBC Online reeds enkele jaren met Seamonkey onder NetBSD.
> Vooral nu (met de kaartlezer) Java geen vereiste meer is, werkt het
> prima, ik heb nog nooit echt problemen ondervonden.

Java was inderdaad een zwak punt. Er was een tijd dat het bij mijn vrouw
enkel werkte met `mozilla' (op Debian), niet met `firefox'. Maar dat
werd later opgelost.

BTW, ik ken wel iemand die al dubbele betalingen heeft gehad na gebruik
van de `back' knop...

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds