[Openstandaarden] KBC-online: beperkte ondersteuning browsers en besturingssystemen.

Amedee Van Gasse amedee at amedee.be
Thu Jan 10 10:38:11 CET 2008

On Wed, January 9, 2008 16:24, Mattias Campe wrote:

> Zelf heb ik geen ervaring met KBC Online, dus het zou best kunnen dat er =
> geen problemen zijn wanneer men toch gebruikt maakt van een =
> niet-ondersteund besturingssysteem of een niet-ondersteunde browser.
> Met "deze gang van zaken" bedoel ik dat bv. Firefox of Linux niet =
> officieel ondersteund zijn. Concreet houdt dat in dat als je belt met =
> problemen naar de klantenservice zij niet zullen proberen om je te =
> helpen het probleem op te lossen in Firefox of in Linux, maar dat zij =
> zullen zeggen: "Installeer de laatste Internet Explorer en bel ons =
> [...]

Ik zie het verband niet tussen deze mailinglijst en "Linux".
Het verband tussen deze mailinglijst en "Firefox" is me ook niet helemaal
duidelijk. Je zal het verband tussen de open standaarden ("HTML",
"Java",...), de browser, en de banktoepassing toch iets nauwkeuriger
moeten toelichten.

Off topic:
Het is technisch perfect mogelijk om Microsoft Internet Explorer te
installeren op Linux. Screenshots kunnen ter beschikking gesteld worden
als bewijsmateriaal, indien gewenst.

--
Amedee Van Gasse
amedee op amedee.be