[Openstandaarden] KBC-online: beperkte ondersteuning browsers en besturingssystemen.

FreeAld0 freeald0 at belcenter.com
Thu Jan 10 11:12:17 CET 2008

On Wed, Jan 09, 2008 at 04:06:30PM +0100, Geert Hendrickx wrote:

> Kan je even verduidelijken wat je bedoelt met "deze gang van zaken"?
>
> Ik gebruik KBC Online reeds enkele jaren met Seamonkey onder NetBSD.
> Vooral nu (met de kaartlezer) Java geen vereiste meer is, werkt het
> prima, ik heb nog nooit echt problemen ondervonden.

Ik kan dit ook aan mijn kant bevestingen: mijn partner heeft ook zo'n lezer
gekregen en doet haar ding onder Ubuntu Feisty Fawn mits Firefox.

De oudere KBC-online methode met de sleutel is trouwens "deprecated", of
moet ik "obsolete" zeggen.

Hopelijk gaan zij niet vanop de site de browserdetectie vastleggen op
InternetExplorer, maar anders rolt hier nog steees alles goed.

FreeAld0 - met de beste wensen aan iedereen