[Openstandaarden] KBC-online: beperkte ondersteuning browsers en besturingssystemen.

Patrick Coeman patrick at coeman.net
Thu Jan 10 14:51:15 CET 2008

???

Sinds KBC is overgestapt van haar rare certificatensysteem naar digipass
werkt dat goed. Ik heb jaren win onder VM gedraaid voor KBC telebanken
maar sinds septembetr is dat niet meer nodig. Ik gebruik hier debian en
ubuntu FF. Dat ze FF niet als platform noemen kan, maar in de praktijk
werkt de boel zonder problemen.

Patje