[Openstandaarden] KBC-online: beperkte ondersteuning browsers en besturingssystemen.

Patrick Coeman patrick at coeman.net
Thu Jan 10 17:57:22 CET 2008

Klopt met Wine, maar dat is voor mij eerder een laatste redmiddel dan
een optie.

--
Patrick Coeman, Bredestraat 171, 2620 Hemiksem, 038773855 & 0476959505

www.coeman.net, www.171.be, www.171hosting.be, www.antifa.net,
www.blokwatch.be

De inhoud van deze e-mail is een privegesprek tussen ons en zal niet
zonder mijn toestemming voor iets anders gebruikt worden.