[Openstandaarden] [Ubuntu-be] Brugse Gerecht ontevreden over Ubuntu -> back to Vista

Rudi Vansnick rudi.vansnick at gmail.com
Tue Jun 24 10:37:19 CEST 2008

Beste,

Sorry voor het onderbreken van de ketting maar ik denk dat het
belangrijk is om na te gaan wie de opleiding OpenOffice heeft gegeven.
Daaruit zullen we waarschijnlijk al één en ander kunnen afleiden. Indien
de trainer onvoldoende kennis heeft van de materie krijg je uiteraard
misnoegde gebruikers welke ook het product moge zijn. Daarnaast heb ik
de indruk dat ook de organisatie rond dit project gefaald heeft in de
opzet.  Vanuit de OpendocSociety wil ik dan graag even de aandacht
trekken op de mogelijkheid om rond ODF één en ander te verduidelijken.
Voor diegenen die contact hebben met het Brugse gerecht graag even de
contactgegevens zodat we vanuit OpenDocSociety de nodige bijsturing
kunnen opstarten.

Rudi Vansnick

President - CEO Internet Society Belgium vzw
Vice-chair ISOC-ECC
Bestuurder OpenDocSociety

/Dendermondesteenweg 143
B-9070 Destelbergen
Belgium
GSM: +32 (0)475 28 16 32 - Tel: +32 (0)70 77 39 39/
http://www.isoc.be  - http://www.isoc-ecc.eu