[Openstandaarden] Anderhalf jaar stilte - hoe is het nog met open standaarden?

Maarten Malaise (MdS) maarten at mediaservices.be
Tue Jan 26 13:42:49 CET 2010

Ik ben er elke dag mee bezig. Momenteel bestudeer ik hoe ik ERP systemen
van een honderdtal bedrijven met elkaar kan laten communiceren via BOTS,
een open source EDI translator. EDI leeft vooral van Edifact (UN
standaard) en nieuw lijkt de Open-EDI te zijn ...

Tips (standaarden, websites, producten, ...) over dit onderwerp zijn
welkom!

Maarten