[Openstandaarden] i-vlaanderen.eu: promotie voor open standaarden

Victor victor.rekkers at telenet.be
Fri Jan 7 10:05:42 CET 2011

vroeger leerde mijn  vrouw schriftelijk onderwijs- wij hadden daar altijd
veel plezier mee omdat zij een geweldig positieve verbeteraar  had; dat is
meer dan 30 jaar geleden maar nog niet  vergeten
met de technische kennis en mogelijkheden van heden moet het toch mogelijk
zijn mensen van hoge
leeftijd computerlessen te geven; voor ouder mensen is mijn ervaring dat de
froebels daar de beste
mentaliteit voor hebben
          een  verklaring hiervan is het simpel te weten dat alles wat men
kent  gemakkelijk vindt en
men vergeet  dat alles wat men niet kent moeilijk is; ook vergeet men dat
lompheid met verstand
en vooral met ervaring en ontwikkeling te maken heeft; een bijkomende
moeilijk voor p.c. is
dat oudere mensen geen engels kennen  vermits men meestal eerder in het
frans is onderwezen
         misschiens bestaat die mogelijkheid om computer per P.C. te volgen?
mvg en tot mails?

vic.rekkers