[openstandaarden] informatie

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Thu Jun 6 22:50:15 CEST 2002

On Thursday 06 June 2002 08:56 pm, you wrote:

> Het is een begin. Websites zijn het gemakkelijkste te controleren. Als de
> burgemeester een diskette afgeeft aan mijn buurvrouw kan ik moeilijk vragen
> of ik eens mag kijken in welk formaat daarop informatie staat...

Voor websites zijn er ook de mooiste en uitgebreidste standaarden. maw op dat
punt hebben de "verspreiders van informatie" geen recht van klagen. Zoiets is
bvb veel minder het geval in office applicatie dinges, waar we ocharme rtf en
csv hebben.

Frank
--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
Driver hacker? Do me a favor and help the dri guys
http://dri.sourceforge.net to code an accelerated driver for the ati
radeon 8500. Save the world from proprietary drivers ;-) Thanks!