[openstandaarden] Hoi iedereen!

wim deprez wim.deprez at student.luc.ac.be
Wed Jun 26 18:57:43 CEST 2002

Hoi, bedankt voor de reacties op die paper, het doet altijd goed om te merken
dat hetgeen je schreef ook gelezen wordt :)

>- pdf is wel een open standaard: zie
>http://partners.adobe.com/asn/developer/acrosdk/docs.html en zie ook het
>tijdschrijft C't van deze maand: http://www.ct.nl
>- ik ben het niet zeker, maar ik denk dat jpg niet volledig open is.
>Jpeg2000 wel (denk ik) alsook png.

Hmm, kzal het eens nakijken, maar ik heb ook examens, dus... :D

>- ik denk niet dat linux onder de naam "open standaard" valt, het is
>immers een besturingssysteem. Windows kan bv. makkelijk gebruikt worden,
>waarbij alle open standaarden gerespecteerd worden

Volgens mij heb ik niet beweerd dat Linux zelf een open standaard is, enkel
dat het een open standaard _product_ is, nee?

>- embrace&enhance -> embrace&extend Het is immers niet zo als je iets
>uitbreidt dat het daarom beter is.

Dat is letterlijk geciteerd van Bruce Perens, dus daar vertrouw ik eerlijk
gezegd wel op :D

>Sorry dat ik zo kortaf antwoord, maar zoals ik al zei, 'k heb nog
>examens :'-(

maar nee, gewoon probleem, bedankt voor je tijd :)

mvg,

       Wim