Re(2): [openstandaarden] voorstel Persmededeling openstandaarden

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Aug 21 15:12:00 CEST 2003

Tijl Vercaemer  (21/08/03  13:01):

>Dan krijgen we dus dit
>(hopelijk vergeven jullie me m'n attachment: 't is maar html en het leek me
>beter dan html in de mail zelf)

Als iedereen akkoord is over de tekst zou ik deze ook op indymedia.be plaatsen. Dat zal de oproep om te gaan betogen die daar al geplaatst is wat kracht bijzetten. En ondertussen volgen de pers en de politiek dit kanaal ook. Het wordt zelfs door sommige politici zelfs al gebruik om hun standpunten over te brengen naar het publiek toe.

mvg,

Wim Stubbe.