[Openstandaarden] OOo 1.1, wiki

Peter Vandenabeele peter.vandenabeele at mind.be
Thu Oct 2 00:03:42 CEST 2003

On Wed, Oct 01, 2003 at 10:48:08PM +0200, Mark Van den Borre wrote:
> [...]
[...]
[...]
> Ik heb persoonlijk een server opgezet(*) die moet dienen om projecten
> rond digitale vrijheid te ondersteunen. OpenStandaarden.be bijvoorbeeld
> (dus ook deze mailinglijst) draait er sinds enkele weken op. Kde.be ook.
> Ook hier staat in een vingerknip een mailinglijst klaar indien gewenst.

Bedankt.

Mag ik voorstellen dat je dan even tijdelijk een lijst onder het
openstandaard.be domein (of een van je andere domeinen) opzet en
voorlopig alleen hier aankondigt. Dan kunnen we daar verder
discussieren, zonder deze openstandaarden at openstandaarden.be lijst
te belasten.

Een voorlopige werknaam zou kunnen zijn: desktop at openstandaarden.be.

En dan een eenmalige announce hier. Als het iets wordt,
waaieren we later wel uit naar een echt nieuw domein, etc. etc.

Peter

--
|       Mind: Embedded Linux and eCos Development        |