[Openstandaarden] IBAN berekening enkel voor Internet Explorer...

Steven Noels stevenn at outerthought.org
Sun Nov 7 15:23:06 CET 2004

On 05 Nov 2004, at 12:24, Herman Bruyninckx wrote:

> Sta me toe om dit kinklare onzin te vinden in een moderne
> internetwereld.
> Uw webontwerpers zouden enkel en alleen de internationale
> webstandaarden
> mogen gebruiken, opdat al uw functionaliteiten voor alle klanten
> toegankelijk zouden zijn, ongeacht het platform waarvan zij gebruik
> wensen
> te maken.

Toch even duim omhoog voor Fortis: hun eigenlijke web banking software
werkt vlot onder Mozilla & Safari (op Mac). Dat is bij andere banken
helemaal niet het geval - bij KBC heb je VMWare (ha) nodig om onder
Linux te web-bankieren.

</Steven>
--
Steven Noels                            http://outerthought.org/
Outerthought - Open Source Java & XML            An Orixo Member
stevenn at outerthought.org                stevenn at apache.org