[Openstandaarden] belasting op elektronica omhoog

ISOC Belgium isocbe at isoc.be
Sat Mar 5 18:47:24 CET 2005

In feite is dit de taak van Agoria in zekere zin. Zijn vertegenwoordigen
tenslotte de IT sector.
Er zijn echter wel nog enkele andere organisaties waar die vraag gesteld kan
worden, waaronder het Vlaams Softwareplatform bvb. Desgewenst geef ik een
volledige lijst van alle organisaties.

Rudi Vansnick