[Openstandaarden] PC en internet tot 41 procent goedkoper

Jan Claeys janc+openstandaarden at lugwv.be
Thu Sep 8 20:11:26 CEST 2005

Op do, 08-09-2005 te 11:06 +0200, schreef Herman Bruyninckx:
> Of eerder omgekeerd: de simpc firma laten meedingen met het contract.
> En laat ze nadrukkelijk vermelden welke open standaarden ze
> ondersteunen.
> (Want daarover gaat deze mailinglijst...)

Een mailinglijst als "linuxthuis"[1] lijkt me inderdaad beter geschikt
voor een discussie hierover (behalve waar het de ondersteuning van open
standaarden door de betrokken toestellen betreft, maar daar heb ik nog
niet veel over gehoord...).

Ik stel voor dat iedereen die hierin geïnteresseerd is zich daarop
inschrijft en daar verder discussieert?

[1] http://wiki.linuxthuis.be/index.php?n=Main.MailingLijst

--
Jan Claeys