[Openstandaarden] PC en internet tot 41 procent goedkoper

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.be
Thu Sep 8 11:06:38 CEST 2005

On Thu, 8 Sep 2005, Dieter Van Uytvanck wrote:

> Geen idee. Volgens die tekst in de standaard kunnen bedrijven nog
> offertes maken. 850 euro voor een PC met internetabonnement is
> overigens niet bepaald goedkoop. In Nederland hebben ze sinds kort de
> SimPC en die lijkt me veel aantrekkelijker:
>
> http://www.simpc.nl/
>
> Draait een aangepaste Gentoo, met OpenOffice etc. bijgeleverd. En is
> nog volledig geruisloos ook.
>
> Misschien kunnen we dat concept suggereren aan de initiatiefnemers?

Of eerder omgekeerd: de simpc firma laten meedingen met het contract.
En laat ze nadrukkelijk vermelden welke open standaarden ze ondersteunen.
(Want daarover gaat deze mailinglijst...)

Herman

--
   K.U.Leuven, Mechanical Eng.,  Mechatronics & Robotics Research Group
     <http://people.mech.kuleuven.be/~bruyninc> Tel: +32 16 322480

Disclaimer: http://www.kuleuven.be/cwis/email_disclaimer.htm