[Openstandaarden] Anderhalf jaar stilte - hoe is het nog met open standaarden?

Mattias Campe Mattias.Campe at gmail.com
Tue Jan 26 18:11:32 CET 2010

Jeff Verheyen schreef:
> 'k Zie niet in wat 'toegankelijkheid' dan met (open) 'standaarden' te
> maken heeft.
>
> Visualisatie is iets wat door de client moet opgelost worden.

Toch lijkt me dat 'toegankelijkheid' onderdeel moet zijn van een open
standaard. Zo heb je bv. het alt-attribuut van het img-element dat heel
erg handig is voor mensen die blind zijn of slecht zien. Zo is er voor
die mensen ook een verschil tussen het b- en het strong-element. En zo
zullen er nog heel wat voorbeelden zijn.

Mvg
Mattias