[openstandaarden] fedict

Onno Timmerman timmerman at s-p-a.polgroups.Senate.be
Thu Sep 5 14:49:32 CEST 2002

Zou ik dit kunnen omzetten in een politiek item. Hiermee bedoel ik lastig
gaan doen in het parlement. Ik heb nu denk ik verschillende parl. die best
wel een item van mij willen in het parlement. Of dat iets zal veranderen,
dat weet ik niet.

Onno
www.uwmening.be/it

Ps. 18 september heb ik een afspraak met Katleen Van Brempt betreft het
software patent. Zij vertegewoordigd de sp.a in het EU parlement. Als er nog
andere items zijn die moeten aangekaard worden kan je me ze nog laten weten.